Politica de confidentialitate

În contextul activităților sale, WINCON SRL cu sediul social la General Dragalina, 93, 400347,  Cluj-Napoca România , colectează și utilizează informații despre persoane fizice precum dvs. (numite și „date cu caracter personal”). WINCON consideră protecția confidențialității dumneavoastră ca fiind foarte importantă și, prin urmare, se angajează să prelucreze informațiile pe care le colectează despre dumneavoastră numai așa cum este prevăzut în această politică. Procedând astfel, WINCON acționează în conformitate cu legislația relevantă privind confidențialitatea, inclusiv cu Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și cu privire la libera circulație a acestor date – GDPR. Ca parte a acestui angajament, WINCON dorește să explice prin această politică de confidențialitate de ce și cum prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal, precum și care sunt drepturile dumneavoastră și obligațiile noastre în acest sens. Această politică oferă, de asemenea, informații despre cine puteți contacta în cadrul WINCON dacă aveți întrebări sau pentru a vă exercita drepturile (a se vedea punctul 7).

1. Domeniul de aplicare
  • Această politică de confidențialitate se aplică oricărui tip de utilizare a datelor cu caracter personal privind:
  • viitori, prezenți și foști clienți (persoane fizice);
  • furnizori viitori, prezenți și foști (persoane fizice);
  • reprezentanții și personalul clienților (persoane juridice);
  • reprezentanții și personalul furnizorilor (persoane juridice);
  • Solicitanți;
  • vizitatorii sediului nostru; şi
  • vizitatorii site-urilor noastre web.
Această politică nu se aplică informațiilor referitoare la persoane juridice. Așa-numitul „controlor” este entitatea juridică care decide asupra scopurilor și mijloacelor de colectare și utilizare a datelor dumneavoastră cu caracter personal. Cu excepția cazului în care se indică altfel într-o politică suplimentară referitoare la o anumită operațiune de prelucrare, WINCON este operatorul. This policy does not apply to information relating to legal persons. The so-called “controller” is the legal entity which decides on the purposes and means of collecting and using your personal data. Unless otherwise indicated in a supplementary policy relating to a specific processing operation, WINCON is the controller.

2. Ce date personale sunt colectate despre dumneavoastră de către WINCON?​
2.1 Generalități
În primul rând, colectăm datele de identificare și de contact ale persoanelor cu care comunicăm, cum ar fi numele, adresa de e-mail și/sau adresa poștală, numărul de telefon fix și/sau mobil. Conținutul comunicării pe care o schimbați cu noi prin poștă sau e-mail este de asemenea înregistrat. Datele referitoare la copii sunt prelucrate numai atunci când aceștia participă la o vizită organizată la companie sau la școală.
2.2 Profesionişti
Pentru clienții și furnizorii profesioniști care sunt persoane fizice, aceasta include în plus titlul, funcția, numele companiei dvs., datele de plată, cum ar fi numărul de cont bancar, IBAN, BIC și, după caz, numărul dvs. de TVA. Pentru reprezentanții și personalul clienților și furnizorilor care sunt persoane juridice, aceasta include și titlul dumneavoastră, funcția, denumirea companiei dumneavoastră. Dacă ne furnizați informații despre alte persoane (cum ar fi datele de contact ale unui coleg), trebuie să furnizați o copie a acestei politici de confidențialitate acestor persoane.
2.3 Persoane particulare
Pentru clienții care sunt persoane private și au un card de fidelitate, WINCON colectează, de asemenea, istoricul relației și detalii personale, cum ar fi sexul, vârsta, data nașterii și dacă aveți rude.
2.4 Vizitatori ai sediului nostru
Când vizitați una dintre sediile noastre, puteți fi și filmat de camerele noastre de securitate. Aceste camere sunt întotdeauna indicate de pictograma corespunzătoare. Dacă aveți o întâlnire cu unul dintre membrii personalului nostru, trebuie să vă prezentați și numele la recepție, precum și motivul vizitei dumneavoastră.
2.5 Evenimente
Când participați la un eveniment organizat de WINCON, este posibil să fiți fotografiat dacă v-ați dat permisiunea.
2.6 Vizitatori ai site-urilor noastre web
Când vizitați site-urile noastre web, colectăm și anumite date de conectare și comunicare (cum ar fi adresa dvs. IP, numele de domeniu al furnizorului dvs. de internet, tipul dvs. de browser, sistemul de operare și platforma), informații statistice și informații referitoare la comportamentul dvs., obiceiurile dvs. și preferințe (cum ar fi informații referitoare la paginile pe care le-ați vizitat, informații pe care le-ați solicitat și timpul petrecut pe site-urile noastre web).
2.7 Solicitanți
Prelucrăm datele personale relevante oferite de solicitanții care solicită un post vacant, cum ar fi sexul, vârsta, data nașterii și informațiile profesionale (experiență de muncă, limbi, diplome, …).


3. Cum sunt colectate datele personale?
Am colectat aceste date cu caracter personal direct sau indirect folosind (unul sau mai multe) dintre următoarele canale:
  1. Când ne contactați și comunicați cu personalul nostru și/sau cu sistemele noastre IT;
  2. Când ne dați cartea de vizită;
  3. Când vă înscrieți pentru unul dintre buletinele noastre informative;
  4. Când aplicați pentru un post vacant la LLBG (prin cerere spontană sau reacționând la un post vacant WINCON);
  5. Când comandați și cumpărați unele dintre serviciile noastre,
  6. Prin sistemele noastre CCTV și de securitate;
  7. Prin fotograful nostru la evenimente; viii. prin firma pentru care lucrezi sau prin intermediul unuia dintre colegii tai;
  8. Prin cercetare online;
  9. Prin utilizarea cardului dumneavoastră de fidelitate;
  10. Prin participarea sau înregistrarea pentru sondaje, campanii, competiții și/sau vizite la companii;
  11. Când vizitați site-ul nostru web și/sau completați formularul de contact. Acolo unde este necesar, completăm datele dumneavoastră cu caracter personal cu informații din surse publice. Când vă solicităm informații direct (de exemplu, printr-un formular), vom indica întotdeauna dacă aceste informații sunt obligatorii și care sunt consecințele dacă nu doriți să furnizați aceste date. Pentru a ne asigura că datele personale pe care le avem despre dumneavoastră sunt exacte și rămân actualizate, vă putem solicita la anumite intervale de timp să revizuiți și să confirmați aceste date personale sau să le actualizați, acolo unde este necesar.

4. De ce sunt colectate și utilizate datele cu caracter personal?
Datele dumneavoastră cu caracter personal sunt întotdeauna prelucrate într-un scop specific și bine definit și sunt utilizate numai datele necesare pentru atingerea acestui scop.
4.1 Scopuri generale
Prelucrăm datele personale ale (reprezentanților și personalului) clienților și furnizorilor noștri, vizitatorilor companiei și site-ului web în următoarele scopuri generale:
  1. Monitorizarea activităților noastre (măsurarea și întocmirea statisticilor privind vânzările, numărul de clienți etc.);
  2. Managementul IT-ului nostru, inclusiv managementul infrastructurii și continuitatea afacerii;
  3. Îmbunătățirea calității produselor și serviciilor noastre;
  4. Apărarea intereselor noastre economice; v
  5. Managementul sistemelor noastre de arhivare;
  6. Răspunsul la întrebări de la o autoritate publică sau instanță;
  7. Respectarea obligațiilor statutare;
  8. Fuziuni și achiziții; şi
  9. Prevenirea fraudei.
4.2 Profesionişti
De asemenea, procesăm datele personale ale (reprezentanților și personalului) clienților și furnizorilor noștri pentru:
  1. Pregatirea si executarea contractelor;
  2. Achiziții, achiziții, facturare și contabilitate;
  3. Managementul relatiilor cu clientii si furnizorii si programele de parteneriat;
  4. Monitorizarea activităților din sediul nostru, inclusiv conformitatea cu politicile relevante, regulile de sănătate și siguranță;
  5. Trimiterea periodică de buletine informative și e-mailuri promoționale despre produsele și serviciile noastre, precum și informații interesante, de exemplu prin utilizarea reclamelor direcționate prin intermediul rețelelor sociale, prin utilizarea adresei pe care dumneavoastră sau compania pentru care lucrați ne-ați dat-o ( dacă ne-ați dat permisiunea).
4.3 Persoane particulare
De asemenea, prelucrăm datele personale ale clienților care sunt persoane private pentru:
  1. Planificarea si livrarea de bunuri si servicii catre clienti;
  2. Gestionarea cardurilor de fidelitate;
  3. Managementul relatiilor cu clientii;
  4. Procesarea comenzilor (personalizate), de la una dintre fabricile noastre;
  5. Recrutare si selectie;
  6. Facturare si contabilitate;
  7. Trimiterea periodică de buletine informative și e-mailuri promoționale despre produsele și serviciile noastre, precum și informații interesante, de exemplu prin utilizarea reclamelor direcționate prin intermediul rețelelor sociale, prin utilizarea adresei pe care ați furnizat-o (dacă ne-ați dat permisiunea dvs. );
  8. Răspunsul la întrebările clienților noștri, inclusiv la întrebările adresate prin telefon;
  9. Organizarea de promotii, campanii si competitii.

4.4 Vizitatori ai sediului nostru
Prelucrăm datele personale ale vizitatorilor noștri pentru:
  1. Organizarea de vizite la companii și școli;
  2. Monitorizarea activităților din sediul nostru, inclusiv conformitatea cu politicile aplicabile, regulile de sănătate și siguranță.
4.5 Vizitatori ai site-urilor noastre web
De asemenea, procesăm datele personale ale vizitatorilor site-ului nostru web pentru:
  1. Gestionarea și îmbunătățirea site-urilor noastre web (de exemplu, prin diagnosticarea problemelor de server, optimizarea traficului de date, integrarea și optimizarea paginilor web);
  2. Măsurarea utilizării site-urilor noastre web (de exemplu, prin compilarea de statistici privind traficul de date sau colectarea de informații despre comportamentul vizitatorilor și paginile pe care aceștia le vizitează);
  3. Îmbunătățirea și personalizarea experienței dvs., precum și adaptarea conținutului site-ului web la fiecare vizitator (de exemplu, prin amintirea selecțiilor și preferințelor dvs., împreună cu utilizarea cookie-urilor);
  4. Analiza eficienței campaniilor noastre de e-mail și îmbunătățirea trimiterii de e-mailuri pentru a comunica mai bine cu clienții noștri;
  5. Monitorizarea și prevenirea fraudei și a altor posibile utilizări abuzive a site-ului nostru web.

5. Temei juridic care permite colectarea și utilizarea datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal nu pot fi prelucrate fără un temei legal valabil. Prin urmare, vom prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal numai atunci când:
  1. Am primit consimțământul dumneavoastră gratuit, explicit și specific pentru prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal pentru unul sau mai multe scopuri specifice; sau
  2. Prelucrarea este necesară pentru îndeplinirea obligațiilor noastre contractuale față de dvs. sau pentru a face demersuri precontractuale la cererea dumneavoastră; sau
  3. Prelucrarea este necesară pentru a ne conforma unei obligații la care suntem supuși printr-un statut, decret sau ordonanță; sau
  4. Prelucrarea este necesară pentru a vă proteja interesele vitale sau ale altei persoane; sau
  5. Prelucrarea este necesară pentru interesele noastre legitime și nu vă afectează în mod nejustificat interesele sau drepturile și libertățile fundamentale. Vă rugăm să rețineți că, atunci când procesăm datele dumneavoastră cu caracter personal pe această bază, căutăm întotdeauna să menținem un echilibru între interesul nostru legitim și confidențialitatea dumneavoastră. Exemple de astfel de interese legitime includ: beneficiul de servicii rentabile, oferirea produselor și serviciilor noastre clienților noștri, prevenirea fraudei și securitatea sistemelor și rețelelor noastre IT, îndeplinirea obiectivelor noastre de responsabilitate corporativă și socială. În majoritatea cazurilor, datele dumneavoastră cu caracter personal vor fi prelucrate deoarece acest lucru este necesar în contextul relațiilor noastre contractuale prezente și viitoare. Dacă aveți nevoie de mai multe informații cu privire la temeiul legal exact pe care ne bazăm pentru a prelucra anumite date cu caracter personal, vă rugăm să nu ezitați să ne contactați, așa cum este explicat la punctul 7. Când colectăm date personale despre copiii dvs. în contextul unei vizite organizate a companiei la una dintre sediile noastre, vă vom cere întotdeauna acordul explicit pentru aceasta, fie direct, fie prin intermediul școlii copiilor dumneavoastră.


6. Cine are acces la datele mele personale?
6.1 În cadrul WINCON
Datele dumneavoastră personale vor fi stocate de WINCON în sistemele sale informatice, dar vor fi accesibile numai personalului care necesită acces la datele dumneavoastră cu caracter personal ca parte a sarcinilor sale în cadrul WINCON și numai în scopurile prevăzute la punctul 4. Acest personal este obligat prin regulile și procedurile noastre interne referitoare la securitatea, confidențialitatea și protecția datelor cu caracter personal. De asemenea, aceștia sunt obligați să respecte măsurile tehnice și organizatorice pe care le-am luat pentru a vă proteja datele personale. Aceste măsuri de securitate au fost adaptate pentru a ține cont de stadiul tehnicii, costul implementării acestora, riscurile prezentate de prelucrare și natura datelor cu caracter personal, volumul și riscurile aferente prelucrării datelor cu caracter personal.

6.2 În afara WINCON
O parte din datele cu caracter personal sunt partajate și cu anumite categorii de destinatari din afara WINCON  în contextul scopurilor definite mai sus, dar numai dacă aceștia necesită efectiv astfel de informații. Aceasta se referă în special la:
  1. Furnizorii noștri de servicii, cum ar fi consultanți, furnizori de servicii IT, companii de securitate, companii de asigurări și instituții financiare;
  2. Partenerii noștri de afaceri, cum ar fi Contractori Specialiști și Sub Contractori, precum și consilierii noștri de marketing;
  3. Orice organism sau instanță națională și/sau internațională de reglementare, de executare sau de schimb în care ni se cere să facem acest lucru prin legea sau reglementările aplicabile sau la cererea acestora;
  4. Consilieri terți, cum ar fi contabilii și avocații, de exemplu în contextul transferului sau preluării întregii sau unei părți a afacerii; şi
  5. Terți implicați în investigarea posibilelor fraude sau alte încălcări legale. În contextul de mai sus, rămânem responsabili pentru prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal. Cu excepția cazului autorităților, acești destinatari pot prelucra datele numai pe baza instrucțiunilor noastre specifice și în niciun alt scop, cu excepția cazului în care v-am informat în prealabil despre acest lucru și am obținut consimțământul dvs., acolo unde este necesar. De asemenea, le impunem obligații contractuale specifice pentru a garanta protecția datelor dumneavoastră cu caracter personal.

6.3 În afara Spațiului Economic European
Destinatarii se pot afla uneori într-o țară din afara Spațiului Economic European („SEE”), ceea ce poate să nu ofere un nivel adecvat de protecție a datelor cu caracter personal. Legislația aplicabilă pentru transferul de date cu caracter personal în astfel de țări impune să implementăm măsuri de protecție adecvate pentru a ne asigura că protecția datelor cu caracter personal rămâne garantată (cum ar fi prevederile contractuale care impun destinatarilor să vă protejeze datele personale). Puteți obține informații suplimentare și o explicație cu privire la aceasta sau o copie a acestor măsuri prin exercitarea drepturilor dumneavoastră conform descrierii de la punctul 7.

7. Care sunt drepturile mele și cum ar trebui să le exercit?
Aveți întotdeauna dreptul de a solicita accesul la datele personale pe care WINCON le prelucrează despre dumneavoastră și de a vi se corectează datele personale inexacte sau incomplete. În unele cazuri, puteți, de asemenea, să vă opuneți prelucrării acestor date, să solicitați o restricție asupra prelucrării sau să ne cereți să ștergem anumite date. În sfârșit, aveți, de asemenea, dreptul, în anumite circumstanțe, să solicitați ca unele dintre datele dumneavoastră cu caracter personal să fie transferate către dumneavoastră sau către o terță parte. Când v-ați dat consimțământul pentru un anumit tip de prelucrare, îl puteți retrage în orice moment, dar trebuie să fiți conștient de faptul că în acest caz este posibil să nu vă puteți bucura pe deplin de toate serviciile noastre. O astfel de retragere nu va afecta legalitatea prelucrării bazate pe consimțământ înainte de retragerea acestuia. În plus, vă puteți opune oricând, fără costuri, utilizării datelor dumneavoastră personale în scopuri de marketing direct. În cazul în care doriți să vă exercitați oricare dintre drepturile de mai sus, vă rugăm să trimiteți un e-mail la privacy@wincon.ro atașând o copie a cărții dumneavoastră de identitate. WINCON ia în serios comentariile dumneavoastră cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și le va lua în considerare rapid. Așa că nu ezitați să ne contactați dacă aveți comentarii. Dacă nu sunteți mulțumit de modul în care prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal, aveți dreptul să depuneți o plângere la autoritatea de supraveghere responsabilă cu protecția datelor cu caracter personal.

8. Cât timp sunt păstrate datele mele?
Perioada exactă de păstrare depinde de scopul pentru care datele cu caracter personal sunt prelucrate. În principiu, WINCON utilizează următoarele criterii pentru păstrarea datelor cu caracter personal:
  1. Datele cu caracter personal sunt stocate atâta timp cât este necesar pentru atingerea scopului pentru care au fost colectate și
  2. Întotdeauna în conformitate cu cerințele legale, de reglementare și interne relevante în acest sens.
Mai precis, datele personale pe care le deținem despre dumneavoastră în baza noastră de date și care nu au legătură cu un anumit acord, sunt eliminate la 120 de luni de la ultima interacțiune cu noi. Pentru datele cu caracter personal care sunt legate de un contract pe care dumneavoastră (sau compania pentru care lucrați) l-ați încheiat cu noi, perioada de păstrare este durata acestui contract, plus perioada până la care pretențiile din acest contract devin prescrise, cu excepția cazului în care este obligatoriu. cerințele statutare sau de reglementare necesită o perioadă de păstrare mai lungă sau mai scurtă. După expirarea acestei perioade, datele dumneavoastră personale vor fi eliminate din sistemele noastre. Imaginile CCTV sunt păstrate pentru o perioadă de păstrare maximă de 2 săptămâni. Datele cu caracter personal care sunt colectate și prelucrate în contextul unei dispute sunt eliminate
  1. De îndată ce s-a ajuns la o înțelegere pe cale amiabilă, (
  2. De îndată ce s-a pronunțat o hotărâre definitivă care nu mai poate fi atacată cu recurs sau
  3. Când cererea a devenit prescrisă.

9. Modificarea politicii
Această politică poate face obiectul unor modificări. Această politică de confidențialitate a fost modificată ultima dată la 14 noiembrie 2024. Modificările sau completările viitoare la prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal, așa cum este descris în această politică de confidențialitate, vă vor fi notificate în prealabil prin intermediul site-urilor noastre web (de exemplu, prin ecrane pop-up). ), precum și prin intermediul canalelor noastre obișnuite de comunicare (de exemplu, prin e-mail, dacă deținem adresa dumneavoastră de e-mail). Vă rugăm să vă asigurați întotdeauna că utilizați cea mai recentă versiune.

10. Contactați-ne
Pentru întrebări generale ne puteți contacta oricând trimițând un e-mail privacy@wincon.ro Pentru întrebări legate de confidențialitate și/sau pentru a vă exercita drepturile, vă rugăm să consultați adresa de e-mail dată la punctul 7. Ne face plăcere să vă ajutăm tu.
 
 


Wincon Load

Reconectare ...




Wincon Load

Reconectare ...



Wincon Load

Reconectare ...

Reconectare ... Reincarcare 🗙